مواظب خودت باش
سلامــــــــ .. من یه پسرم.... عاشق شدم ...همین.. یکـــــــی هستــ تو قلبــــــــــــــــم ... خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی دوسش دارم...! خیلی زیاد... ..نمیدونه دوسش دارم..نمیدونه چقدر دوسش دارم.... نمــیدونه... نمیـدونم دوسم داره یا نه ؟ ...ولی..من..عاشقشم ..عاشق..عاشقه چشماشم..عاشقه اون نگاهشم عاشــــــــــــقه اون لبخندشــــــــــــــــ...... آخرشم یه روز .... دلم واسش تنگ شده... این وبلاگم برای اون ساختم..همه ی متناش واســه اونه...

جمعه 13 شهريور 1394
ن : عاشق تنها

مواظب خودت باش

سلام نفسم

خودت میدونی در هیچ شرایطی جون تو رو قسم نمیخورم

یه بار با ارمیا اومدم تو ایرونی فیس همین

تولد یکی از خواهرزادم 10 شهریور برای اینکه داداشا از تهران بیان چهارشنبه تولد گرفتن یعنی شب تولد من

بعد تولد که داشتیم خداحافظی میکردیم از خواهر و دامادم تشکر کردم گفتم واقعا شرمندم کردین ممنون که برام تولد گرفتین

همه با تعجب گفتن اه تولد تو هم بود بهم تبریک گفتن

بعد که اومدیم خونه افسان پست گذاشت منم رو لب تاب بودم تا دو شب موقع خواب گفت تولدت مبارک بعد داشت باهام ور میرفت گفتم ول کن خوابم میاد

از اون وقت تا حالا با من قهره مخصوصا پست های گوگل پلاس بیشتر اعصابش خورد میشه

امروز یه حرفی زد گفت چیه زهرا تو رو پشم .... حساب نمیکنه تو داری خودشو میکشی

ببخشید دوباره اومدم ایرونی فیس فقط به خاطر این اومدم بهم تولدمو تبریک بگی تا جون تازه بگیرم

مواطب خودت باش عشق همیشگی من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زهرا جون من و آدرس 23101393.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.